Sloučení startů a délky tratí ve Stráži – odpovědi ČTA…
Během posledních týdnů mi došla řada dotazů na délku tratí a sloučení startů žákovských kategorií v prvním závodě ČP 2015 ve Stráži pod Ralskem.
Rád bych předešel dalším diskuzím na toto téma, jelikož soustředit se je třeba především na výkony, ne na diskuze o pravidlech. Sportovci se musí umět poprat i s nestandatními tratěmi, adepti na repre zvlášť.
Stanovisko technického ředitele ČTA Petra Mužíčka k tomuto zveřejňuji níže. Obrázek o tom, nechť si udělá každý sám…
Na dotaz na důvod sloučení startů a délky tratí Petr Mužíček napsal:
… že propozice prošly schválením technické komise včetně délky tratí a společných startů a že vše je v souladu s platnými pravidly ČTA a soutěžní směrnicí 2015 – letní edice.
Na prosbu o vysvětlení nesouladu s větou „…prošly schválením technické komise…“ a „… schválením na základě požadavku sportovní komise…„ (opsáno ze Soutěžní směrnice 2015) Petr odpověděl:
… ta věta říká, že rozhodnout mohu já (na základě čehokoliv) anebo technický delegát na základě požadavku sportovní komise. Z té věty rozhodně nevyplývá, že i já rozhoduji pouze na základě sportovní komise. To by v té větě musela být čárka po slově „delegátovi“ .
Na prosbu, že bychom rádi věděli, na základě čeho tedy jako technický ředitel rozhodl, tedy pouze a jen důvod sloučení startů, Petr Mužíček odpověděl:
… na tuto otázku Ti neodpovím, jedná se o interní informaci.
a dále
… že vše prošlo schválením sportovní komise
… a že jedná s pořadatelem o prodloužení cyklistické části z 5-ti na 6 km